FRIDAY


Wow vilket ben/rumppass jag och Jossan körde igår. Bruden maxade 175 kg benpress, kändes som mina egna ben vek sig när jag kollade på henne. Idag går jag dock som om jag fått in något i 2:an flera gånger i natt. Men det är en härlig känsla att ha träningsvärk. Idag efter jobbet ska jag köra lite kondition bara själv. Rensa huvudet på massa skit och bara ladda om. Hade egentligen planerat in en utgång men vi får se hur det blir med det. När jag är ute så är det ju dansandet jag är ute efter kommer kanske vara lite svårt med mina ömma lår och min ömma röv. Just nu står jag på tåget och blir lite lätt frustrerad tåget är helt fullt och så står det 2 st dagisklasser vid dörrarna och härjar och långt in i gångarna. Fröknarna står och pratar med varandra och trycker i sig bullar och kaffe medan ungarna springer hur de vill och iprincip kryper mellan benen på en. God morgon på er med. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback