MED DIG ÄR JAG I MITT LYCKLIGASTE ESSE



Ja, det är ju bara att kolla på bilden min man tog på mig när jag fjantade mig i badrummet nyss. Äkta lycka. Så himla vackert att kunna känna något sådant pga en person. Well fattar att det inte är så intressant att läsa hur lycklig och kär jag är i Jimmie. Ah för er som är nya (ser  ut som några nya läsare fastnat för min blogg eller någon gammal goding kanske hittat tillbaka) iaf, för er nya så är Jimmie min pojkvän/ sambo som jag varit tillsammans med sen 1 februari 2009. Well mer sånt i min frågestund som är på g. Idag jobbade jag till 19:00, drog sen hem åt lite risotto med svamp och duschade och packade inför morgondagen. Nu undrar ni säkert vart jag ska, jo jag ska iväg med mitt jobb på  konferansresa ute i Timmervik, tror jag att det hette haha, kommer hem på lördag kväll. Nu ska jag sova, imorgon blir det sälja en jävla massa iPhone 5S och 5C på jobbet. 

PUSS




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback