ONSDAG


Onsdag idag, riktigt ruggigt väder. Fy! La mig igår kväll med kramper i magen och vaknade med ännu värre, så himla jobbigt. Efter jobbet ska jag till stan och köpa nya underkläder, 2 nya bh:ar ska inhandlas och en tröja ska bytas ut i storlek som jag köpte till min man, av en vana köper jag hans gamla vanliga storlek har totalt glömt bort att min man har gått ner en storlek. Så bra jobbat, på tal om ingenting så ska jag ta en PW idag efter jobbet också, trots mörkret vid 8 och duggandet så känner jag att jag måste ut och röra på mig. För övrigt så börjar jag känna att alla pusselbitar faller på plats, jag är stabil och allt i mitt liv känns bra. Det är perfekt, perfekt för mig. Har haft riktigt mycket på senaste, stress så att jag fått magsår och panikångesten har rullat in titt som tätt men jag har benat ner till små bitar som jag får ta tag i successivt helt enkelt.

/Anja Dymkowska
 
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback