BLOGGFÖRÄNDRINGAR


 
Hello there readers. Nu är jag tillbaka, imorgon eller på lördag kan de se lite små rörigt ut på bloggen då jag hade tönkt att göra om designen lite och så. Måste piffa till den lite känner jag. Det kommer även bli en hel del förändringar när det gäller mina inlägg, råkade ut för en väldigt obehaglig insident i tisdags och från den dagen känner jag att det är dags att bli mindre officiell person. Självfallet kommer jag blogga om min vardag men jag kommer vara mindre personlig plus att jag inte kommer nämna allt många platser jag befinner mig på. Kul att statistiken fortfarande går uppåt trots att jag verkligen är mindre aktiv. Tror jag nådde topp igår på länge. 600 unika läsare inne på bloggen fast jag inte postat något. känns ganska bra måste jag säga. Kan även tillägga att jag är mer aktiv på instagram än här så glöm inte följa mig där- justanja.
 
/Anja Dymkowska
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback