LÖRDAG


Hello readers. Igår hade jag verkligen ingen blogganda i mig, I hope you understand me. Vissa dagar är blogginspon på hög nivå och ibland kommer sådana dagar som igår. Var iaf ledig från jobbet då jag jobbade helgen innan så det vart en långhelg för min del, hur skönt som helst. Var hos Iza och fixade naglarna, drog sen till stan för en lax sallad på Langolo med härligt sällskap av Jad och hans polare. Efter ett tag mötte jag upp Tess och Camilla och drog till Mälardrottningen för lite häng på däck vid solnedgången innan vi åkte till Grönan och såg Oskar Linnros. Kvällen avslutades på Amba vid halv 2. Vi var helt slut hela gänget efter en lång arbetsvecka. Just nu är jag på g mot Haninge för att fixa lite ärenden, storhandla på Willys, ÖB och även åka till centrum och köpa present till lillebror som fyller 5 år nästa vecka :) TTYL



Kommentarer
maggan

Haha jag har jobbat på mälardrottningen!

Svar: Världen är liten :) Men då kanske du känner Camilla och Freja som jobbar där? :)
Anja Dymkowska

2013-09-14 16:59:46
URL: http://stepien.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback