NO WORDS LEFT!


När det kommer till att skada min familj fysiskt eller psykiskt brinner jag direkt något händer. Ilskan i kroppen tar över hela min hjärna direkt. Imorse när min mamma var på väg till jobbet vart hon påkörd av en svarttaxi mitt på Odengatan. Till och börja med så gjorde mannen bakom ratten en u-sväng på en heldragenlinje och i samband med detta körde han på min mamma som cyklade på cykelbanan med motorhuven. Istället för att stanna och kolla hur det gick med henne så tröck han till gasen och smet. Som tur finns det normala människor kvar i detta land och bilen som såg händelsen skrev ner hans reg.nummer och uppgav det till mamma. Det visade sig att mannen bakom ratten hette Mohammed Reza och resten låter jag vara osagt, skulle kunna skriva så mycket elakt just nu men det är inget jag vill publicera här. Skulle nog bli kallad rasist efter allt. Nu är min mammas cykel helt skev, men mamma mår bra. Tack gode Gud! Världens finaste mamma ❤



Kommentarer
Jimmie

Stackars! Finaste Aga!

2013-09-12 12:02:56
Anonym

Förstår verkligen inte argumentet "låter resten vara osagt".. Så otroligt fel och på många sagt osmart att dra alla utländska över samma kam. Idioti på hög nivå, låter resten vara osagt.

2013-09-12 18:11:41

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback