Svar på kommentar till Anonym


  Anonym
IP: 83.179.23.47

Förstår verkligen inte argumentet "låter resten vara osagt".. Så otroligt fel och på många sagt osmart att dra alla utländska över samma kam. Idioti på hög nivå, låter resten vara osagt.

SVAR:

Det är inget argument utan jag kniper truten istället för att säga något, dvs jag låter resten av mina tankar vara osagda. Det du precis skrev var din egna tolkning, jag har inte sagt något rasistiskt, men det är så sjukt att detta är 4:de gången något sådant händer någon i min familj och konstigt nog är det varje gång en utlänning som sitter bakom ratten och smiter. Konstigt sammanträffande. Jag är inte heller svensk förutom på papper om man ska dra det så, i blod och kött är jag polska så no hard feelings mot utlänningar då jag själv är en, men jag tänkte exakt att om jag skriver något mer om att det just varit bara utlänningar som gjort så så kommer just någon som dig att "hoppa på mig". Men självfallet har du rätt att uttrycka det du tycker, men kalla mig fan inte idiot. Jag har ju inte sagt något dåligt, skrev ju bara killens namn, det var ju din idiotiska tolkning? ;)

Puss och kram Anja



Kommentarer
Anonym

Haha menar absolut inget illa. Dåligt formulerat av mig, ber om ursäkt. Men jag tänker mer utifrån din facebookstatus som du tog bort och dömer (tyvärr) lite utifrån tidigare uttalanden från både dig och din pojkvän och JAG VET att man inte ska döma utifrån det och att ni inte är rasistiska tycker bara att det är synd man vid ett sådant tillfälle tar upp ursprung (även du i detta fall gjorde det indirekt) och att det peppar andra personer som inte vet bättre och förstärker olika fördomar och så vidare. Och jag hoppar inte på någon, jag säger bara det jag tycker och tänker, precis som du gjorde i ditt inlägg. Men tycker bara att man borde vara "varsam" med det man säger men det är din blogg och du skriver vad du vill och framförallt så tycker du vad du vill.

Hare göttt

2013-09-12 21:49:28

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback