HOME INSPIRATION BY ANJA


För tillfället står kuddar från märket Missoni väldigt högt upp på min önskelista. Lite mindre än 2 månader kvar till min födelsedag så vad annat ska man göra än att önska sig de i födelsedagspresent? Haha. Vill ha 3 stycken i den ljusa nyansen med lite rosa/lila blandad färg till vardagsrummet då jag beställt en tavla som målas till mig i de färgerna. Vill även ha några till sovrummet men tror de får bli de mer jordnära färgerna, beige/vit/guld/brun. I sovrummet kommer jag ha varma färger generellt, varmt ljus för att få en så lyxig och hemtrevlig känsla som möjligt, ljusa detaljer med mycket olika tygstrukturer. Längtar tills min feta kristallkrona monteras upp. Har även suttit idag och letat efter det perfekta sammetstyget till min sänggavel. Tror jag har hittat det, det är en blandning av beige och varm grå färg som skimmrar. WOW! Den får jag dock köpa i vinter, har absolut inte en bugdet för det just nu då kostnaden på en sådan ligger på ca 14-15 tusen kr. 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback