INREDNING- TAVLOR


När man bara ligger hemma och inte gör ett skit pga ryggen värker så blir det lätt så att man sitter och klickar runt på internetshoppar. Kom på att jag helt glömt bort att beställa en Manhattan tavla som jag hade tänk att ha över skrivbordet i vardagsrummet och så ville jag ha en tavla till sovrummet också. En lätt med en liten touch av blå färg. Hittade den perfekta, en aning harmoniska tavlan. Blå och grön färg är lugnande där av ville jag få in lite natur i sovrummet utöver de beiga ljusa färgerna jag har. Har köpt Missoni kuddar till sovrummet som är i den kalla varianten, de är i silver, guld, beige, blå, turkos och  grå ton. Kommer bli perfekt.

Tavlorna har jag beställt från Desenio.se, de har fantastiska canvastavlor, ramar, posters osv. och man får alltid in massa inspiration i huvudet efter att man klickat runt på deras hemsida. Ange rabattkod: dima15 när ni shoppar så får ni 15% avdrag på hela köpet.

 

 
 


Kommentarer
Pillan

Tack för den koden! Har köpt en hel del tavlor där o nu var det julklappsköp på gång :-)

2014-12-10 19:50:56
URL: http://pillanskrypin.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback