INFEKTION I LÄPPEN


Som ni vet så håller jag på att lägga på porslin på mina tänder. I söndags var jag hos tandläkaren och gjorde den högra framtanden, och när man är så mör och irriterad i tandköttet är det viktigt att äta ofta och dricka massa då slemhinnan i munnen måste vara återfuktad hela tiden. 2 dagar sen vart jag magsjuk och har inte ätit eller druckit så har fått infektion i tandköttet, plus att vi sydde även 2 stygn när vi fixade tanden senast och där har det också blivit infekterat. Om det inte lägger sig inom 5 dagar så måste jag sära upp blåsan och sy. Pratade med vårdguiden idag och jag ska på kontroll på tisdag. Har döont iaf. Well, dags att sova jobb dags imorgon. 

 

 



 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback