MONDAY


Wow vad passiv jag har blivit när det gäller min blogg. Det blir väl lätt så när man har 100 andra bollar i luften. I land blir jag lite smått irriterad på mig själv då jag verkligen är en person som gillar utmaningar men även struktur och jag vill alltid göra så lite som möjligt för så mycket pengar som möjligt. Ah, det vill ju ifs alla antagligen? Haha. Det jag blir irriterad på är ju att jag är så himla duktig på att ta på mig lite för mycket och så blir allt gjort halvdant så nu fokuserar jag på min nya lägenhet och min kropp. Självfallet jobb osv. men tid för vänner, kärlek osv har jag inte just nu. Och jag är sjukt tacksam till alla runt omkring mig som förstår det, jag behöver forma mig själv just nu. Jobbar på det verkligen helhjärtat. 

Så, måndag har vi idag. 3,5 h sömn fick jag mig inatt då jag var hemma hos Menea med brudarna och kollade på Bosnien och Hercegovina - Argentina igår. Matchen slutade vid 2 men sen vart det en jäkla bra runda med bilen och lämna av folk. Bjuder på en små slarvig snap tagen på jobbet. Ciao.





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback