GOD MORGON



Skrev ett riktigt bra och långt inlägg igår men av någon anledning gick det inte att publicera eller spara i utkast som appen rekommenderade att jag skulle göra. Well, kanske sätter mig ner idag efter jobbet och skriver om det. Dock hade jag ett riktigt bra reflekterings flow igår. 

Just nu står jag och väntar på pendeltåget på väg till jobbet. Är riktigt trött för tillfället men bättre att gå och tjäna lite extra cash än att sova. Kommer vara så nöjd när jag ser det på lönen. Förhoppningsvis blir min övertid godkänd till imorgon också, då har jag en anledning till att inte vara ute så länge. Jag brukar alltid vara den som vill härja tills solen går upp men jag hatar att sova bort dagarna, vilket gör att jag oftast bara sovit ca 4 h efter en utgång. Det är alltid väckning vid 10. 

Ha en underbar dag så hörs vi under dagen. Ska kanske sätta mig ner och svara på lite kommentarer ni skickat in på senaste. 




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback