NEW IN



Kan säga på en gång att denna bild inte alla visar jackans skönhet. Oj! Materiell lycka. Denna kommet matchas med ganska naturliga färger. Beige, vit, svart och grå kommer vara de färger jag kommer använda mig mest av till denna, men även guld och silver accessoarer. Jackan kommer från Zara och ett tips den är riktigt liten i storlekarna. Jag har en Large och tycker den är väldigt tight i axlarna och armarna annars sitter den perfekt. 

Nu har jag bara en mission kvar. Måste köpa mig en beige celine eller givenchy väska. Har en från Michael Kors men den är lite mer åt off white hållet. Kvinno problem. Älskar att vara tjej ibland, men bara ibland.
 Det värsta som finns med att vara typiskt tjej som älskar kläder. Ska man gå ut på stan (äta/festa) då känns garderoben helt tom, men ska man ut och resa då har man helt plötsligt för mycket kläder man vill ha med under 1 veckas semester. 20 kg räcker ALDRIG! 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback