NORDISKA KOMPANIET


I år var min plan att vara ute i god tid med julklapparna. Och eftersom mina syskon (de två äldre iaf) läser bloggen så vill jag förklara att jag köper vissa presenter som ni önskat er och skickar de sen till tomten, han har ju fullt upp så vi vuxna får hjälpa till. 

Mina små syskon är 6,8 och 9 år gamla, så ni kanske förstår varför översta raden skrevs till. Haha. 

Anyway, ville iaf vara ute i god tid så jag slapp stressa och köa med massa andra oorganiserade människor. Det har redan jul dekorerats på jobbet så julkänslan fanns i kroppen. Mamma, lillasyster Matilda och pappa är avklarat. Nu har jag min låtsasmamma, syster Nathalie och lillebror Philip kvar. Men jag har en vision för låtsasmamma, men då måste far bidra med lite stålars. Eller ah, tomten. Hehe. NK stod ju självklart också redan för julstämning. Lovely. Längtar tills jag ska få klä min första kungsgran i denna lägenhet, i vitt,guld,beige och silver. Sätta ljusslinga runt balkongräcket och ställa upo min fantastiska ljusstake i mässing i fönstret. 





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback