PERFECT DAY OFF FROM WORK


Halloj readers. Idag har jag ett sk. fripass. Dvs när vi jobbar helg så får man ist två vardagar lediga. Idag är det en sådan dag och jag valde att fokusera på mig själv. Jag började dagen med en 50 min pw, två varv runt ön. Dunder frukost som bestod av chiapudding med kiwi, 2 kokta ägg och te. Därefter vart det långbad och så peelade jag hela kroppen och smorde in mig med min favvo body butter från body shop. Åkte sedan iväg på en ansiktsbehandling. Njuter lika mycket varje gång, denna gång var jag på behandling hos Anna. Ni hittar henne på instagram, acederberg. 
Vi formade även mina ögonbryn , färgade de och färgade fransarna. Nu känner man sig mycket finare utan smink kan jag lova. Sist men inte minst så vart det shoppingrunda på stan efter min behandling. Nya skinnbyxor, låga boots, underkläder (alltid välbehövligt), 2 höst tröjor och påfyllning av hudvårdsprodukter denna gång från Dermatologica. 





Kommentarer
Ann

så sjukt, köpte också hudvårdsprodukter därifrån idag xD

2014-11-13 20:04:28
URL: http://nattstad.se/Svinxen

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback