THERE IS A KIND OF BEAUTY IN IMPERFFECTION.



Ansiktsmasken från Matis är på just nu. Det är den talgreglerande masken, från den gröna serien. Körde först min nya rengöring från Dermalogica den med grön rand (mediBac clearing) efter det en icke kornig peeling för att absolut inte sprida runt mina infekterade finnar i ansiktet, eller göra huden irriterad runt de. Även denna från Dermalogica, tror den heter daily microfoliant. Det är som ett puder man löddrar upp med vatten och när kornen är borta så fortsätter man löddra det i ansiktet. Och nu då sist men inte minst Matis Clay Mask. När jag är klar med detta steg tvättar jag av ansiktet med mitt ansiktsvatten från Matis, en orange pumpflaska, Vitality by M och så baume (nattkräm för att kalla de ett vanligt ord, haha) från Decleor Ylang Ylang serien. 
Ni anar inte hur glad jag är när jag ser förbättringar i min hy, det kanske kommer att blomma nu när jag verkligen rensar ut allt som sitter under huden. Men det är helt okey för förhoppningsvis  kommer den vara ganska så perfekt i sommar. LÄÄÄÄNGTAR. Detta är värt varje krona det kostar. 

/Anja Dymkowska 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback