CINDERELLA - MAC



Inte så länge sedan var jag på bio med min lillasyster och såg Cinderella. En super fin film, även för oss äldre. Lillskiten var nöjd. 

Något som jag tycker om är när olika märken släpper specifika kollektioner, tex: H&M samarbetar med modedesigners, skultuna har samarbetat med Lara Bohinc och nu gjorde MAC en supersmart grej och släppte en Cinerella kollektion. Som jag har förstått det så är den helt slutsåld. Vet faktiskt inte om den ens har sålts i Sverige, har inte sett den på NK eller Åhléns City i Stockholm. 



Mina två favoriter i kollektionen är ju helt klart läppstiftet ni ser på bilden här ovan till vänster. En varm nude färg, perfekt till brun hy enligt mig. Nummer 2 som föll mig i smaken var skuggorna, skimmer är ju något som alltid går hem hos mig. 




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback