GLÖM ALDRIG BORT VART DU BÖRJADE


Jag påbörjade min resa genom att bli av med mina ätstörningar, bulemin var ingenting att leka med. Trots att jag slutade käkas upp maten eller började äta så mådde jag inte bra inombords. Jag var inte frisk. Började konsumera sjukliga mängder alkohol och maten vräkte jag i mig. Allt onyttigt proppade jag in i käften. Jag hade inte blivit fri från min ätstörning, den hade bara vänt åt andra hållet. 
Men tillslut insåg jag att jag skadar min kropp och mitt inre. Psyket led nog mest av detta. Jag tänkte iaf dela med mig av life före och efter bilder och hur denna livstil har format mig och min kropp. Och varför just idag? Jag valde att dra på mig min nya klänning ( för första gången  har jag något så pass tight på jobbet). Jag utmanade mig själv och ville se om jag kände mig bekväm. Hell Yeah I did! Och folks reaktioner över hur jag förändrat kroppen och hur jag såg ut idag gjorde inte saken värre. Jag mådde SÅÅÅ bra! Älskar all den tid jag lagt och kommer att lägga ner på mig själv, så himla värt att kunna må bra och älska sig själv. För så länge du inte älskar dig själv kommer  andra också ha svårt att göra det. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


NU
 
 
 
 
 
 
 






Kommentarer
Rebecca

SÅ himla bra ju!

2015-02-26 20:52:38
URL: http://www.rymdstorm.blogg.se
kerstin ehrenholm

Fin du är

2015-02-26 21:05:02
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback