IT'S NEVER TO LATE FOR A GYM SESSION.


Inland får jag sånna här dagar, sånna dagar som aldrig tar slut. Det händer bara fler och fler grejer och man håller på att explodera pga alla känslor. Riktig berg och dalbana idag men avslutade den på det bästa sättet, dvs med gym. Anlände dit kl 21:50, kände att oavsett om jag jobbar tidigt imorgon eller ej så måste jag få ett jädrans bra avslut på denna vecka. Maxade styrka dör efter 15 min pw, benen är fortfarande tunga som sten och mjuka som överkokt spaghetti efter lördagspasset. 

Dags att bädda ner sig. Tisdag imorgon. Ny dag nya tag. Jag låtsas som om denna måndag inte fanns och så påbörjar jag min dunder vecka imorgon. 





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback