TILLBAKA TILL VARDAGEN


Nu har jag kommit in i jobb modet och vardagen rullar på i sin ordning. Jobb, träning, mat, bad, sömn. Repeat. Hinner tyvärr inte med bloggen på samma sätt plus att jag inte känner mig så inspirerad att blogga, ska jag skriva om kunden som kallade mig trevlig, om han som tyckte jag var snofsig eller om tanten som glömde att hon inte hade Telia. Typ lite så ser min vardag ut och enligt mig är det icke bloggbart material.

Nu ska jag iväg till gymmet. Mage, armar och cardio. Taggad!!!! 




Kommentarer
Nilo

NOO Joooo sånt är svinkul ju! Jag sågar gäster ibland :))) <3

2015-01-20 23:07:06
URL: http://naylo.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback