NEW GOSSIP



Här om dagen släpptes bomben om att Kim och Kanye försökt ett bra tag nu med bebis nr.2. Tyvärr har det inte gått så bra, när de väl la det på hyllan så vart Kim gravid. Både Kim och Kanye är super lyckliga och denna nyhet nådde folket i en förhandstitt på ett avsnitt av serien KUWTK ( Keeping up with the Kardashians). Vi får hålla tummarna för Kim så hon inte går upp så himla mycket denna gång. Det är ju varken bra för henne eller bebis. Onödigt att lägga sig under kniven/ fettsuga sig IGEN.



När vi ändå är inne på Kardashian/ Jenner familjen så får vi välkomna Caitlyn Jenner till världen. Personligen har jag lite delade tankar kring Bruces/Caitlyns förvandling men då detta är min blogg och jag väljer vad som ska stå här så tänker jag publicera min åsikt. Oavsett om ni håller med eller ej. :) 

Igår gjorde Caitlyn debut på omslaget av Vanity Fair. Operationen skedde för ca 2-3 veckor sedan mitt i natten på en av de bästa klinikerna i Hollywood. De såg till att inga fotografer eller press var där. Operationen sägs ha tagit ca 9 h och Bruce uttalade sig att det var en mer komplicerad operation än vad han trott. Sedan den 30 april är nu os-hjälten Bruce officiellt och lagligt kvinna och heter nu Caitlyn. 



Förvånansvärt så måste jag medge att han (åh blir så frustrerad vet inte om jag ska skriva han/hon, ja ja ni fattar). Iaf, förvånad vart jag hur fin hon är och jag tucker att man ser en glöd i hennes ögon. Hon verkar lycklig. 
Det som är lite störande för min del är att han uppenbarligen levt i en stor lögn hela sitt liv. Varför då inte varit den kvinna han velat från första början? Utan skaffat barn med flertal olika kvinnor men även gift sig med de. Jag skulle nog ha lite svårt om min pappa skulle gjort ett könsbyte. Självklart skulle jag älska honom lika mycket som jag gör nu och respekterat hans beslut till 100%. Men vad fan ska jag kalla min pappa nu då? För mig kommer han/hon alltid vara min pappa. Förstår ni hur jag menar? 
I intervjun med Diane Sawyer sa han att han hela sitt liv vetat om att han kommer bli kvinna. 





Kommentarer
Anonym

Man får väll för fan gifta sig och skaffa barn med vem man vill oavsett om man är man eller kvinna. Hon har inte ljugit om vem hon älskat..

Svar: Klart man får det, men han har ju undanhållit i flera år att han vill va en hon. Sätt dig själv i den sitsen! Du är frun, eller dottern. Jag PERSONLIGEN tror att jag skulle känna mig lite obekväm om jag varit dess partner.
Anja Dymkowska

2015-06-02 23:05:27

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback