LOVELY SUNDAY


Hej readers, idag har jag haft en väldigt produktiv men hur mysig och rolig söndag som helst. 


Började dagen med ett gympass, körde igenom hela kroppen med gummiband och 13 min tabata. Äggröra och jordgubbskvarg fick det bli till frukost och så åkte jag iväg på lite ärenden. Vid tolv åkte jag hem till min vän/ nyblivna granne Anna, hjälpte henne att montera lampor och sortera lite bland flyttkartonger och förbereda hennes behandlingsrum. 




På kvällen vart det hamburgare till middag och Anna gjorde även en behandling på mig. Färgade bryn och fransar och gjorde en snabb rengöring.

Före frans och bryn färgning. 


Efter frans och bryn färgning.



Hoppas ni har haft en bra helg och hunnit ladda om batterierna. Imorgon är det måndag och en helt ny månad, för min del är det nya träningsmål som ska uppnås, nya mål på jobbet och pengar ska hållas i hårt. Barca väntar ju om en månad och där ska jag shoppa loss. 




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback