MINI PAUS FRÅN TRÄNING


Här om dagen när jag körde boxning sträckte jag till någon muskel under skuldran, som jag även hade träningsvärk i då jag körde rygg 2 dagar innan. Natten till idag sov jag på något underligt sätt att imorse när jag vaknade hade jag verkligen super ont. Som tur fick jag tigerbalsam direkt från Thiland av mor och så klistrade vi lite tejp på ryggen för att avlasta muskulaturen i ryggen och hjälpa den att bära upp skuldran. Igår hade jag en paus från träning, eller ifs jag var ute och gick en runda runt ön efter jobbet men idag var jag helt fri från den. Behövde ladda om batterierna, mage,bröst och axlar imorgon men blir nog dö fokus på mage och bål i helhet då ryggen kommer få jobba vid bröst och axelövningar. 

Överväger helt ärligt talat om jag ska publicera de resultat jag nått de senare 2 fulla månaderna. Men att lägga upp en bild i underkläder är nog inte min starkaste sida och att faktiskt inte skämmas. Hmm, vi får se. Kanske chockerar jag er med en bra bikini bild från Barcelona istället. Vem vet? :) 

Mobilblogga i badkaret, ja varför inte? Man måste vara produktiv och ta vara på tiden man har! 




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback