WISH OUTFIT



Denna outfit. Maaaagisk. Klänningen är hemklickad och levereras nästkommande vecka till mig. Den kommer från Nelly. Slutsåld för tillfället. 
Det här med knähöga stövlar, det kan inte bli fel. Äger 2 par svarta men suktat länge efter ett par grå. Dessa på bilden kommer från Givanito Rossi. Priset ligger på ca 16 000kr och nej jag går inte och köper skor för den mängden pengar. Skor är något som slits och smutsas ner, väskor dock, det är en heeelt annan femma. Men om någon snäll människa där ute vilk köpa dessa till mig kommer jag tacka och ta emot och antagligen hoppa runt av glädje. Haha. Har hittat ett par grå lårhögastövlar för ca 7000kr dock och de överväger jag ett köp på. Men känns fortfarande lite saftigt. De är magiska de med och designade av Stuart Weitzman.  Skulle de ligga på 5000kr skulle jag inte ens överväga. Men 7, fan asså det är en bra bit in på en Chanel väska jag nu samlar till.




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback