GOOD MORNING SATURDAY



Äntligen bjuder väderGudarna på lite sol, en solig lördagsfrukost på balkongen. Det måste vara en av de bästa sakerna som finns! Med maten i magen och efter 1 h solande ska jag bege mig på en lång promenad i det härliga vädret. Från Stora Essingen längst Norr Mälarstrand, bort mot Gamla Stan vidare mot Nybroplan och promenera längst Strandvägen bort mot Djurgårdsbrunn och sen hem. Vi får se om jag orkar gå hela vägen hem men frisk luft och d-vitamin från solen är verkligen ren rehab för min kropp. Mår alltid så himla bra! Vad har ni för planer idag? Ut och njut av vädret det är mitt tips, vi bor trots allt i Sverige och vi har ingen aning hur länge det håller i. 



Kommentarer
Mia

Mums så gott! :) Frukost är verkligen bästa målet på hela dagen, älskar det. Särskilt rågbröd med ägg och kaviar samt en mugg kaffe, hihi ;D

2015-05-16 17:00:20
URL: http://miizing.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback