TIDSINSTÄLLDA INLÄGG


I tisdags mådde jag sjukt dålig och var extremt uttråkad av att endast byta sida att vila på och om när jag väl hade massa energi bytte jag mellan soffan och sängen. 
Satt då och fixade lite tidsinställdainlägg åt er. Igår morse kom tex inlägget om citronerna upp. Imorgon väntar ett inspo inlägg och i helgen lite annat kul. Vad tycker ni om det? Vad mer skulle ni vilja läsa om? Mitt liv är ju tyvärr inte så annorlunda jämfört med en "vanlig" Svensson. Inte så mycket glam life. 

Atm, är jag på väg till jobbet. Är verkligen inte 100 ännu, men det är bara att bita ihop. Mår jag för dåligt på jobbet så rullar jag bara hem helt enkelt. Men det är alltid värt ett försök, kan vara en lugn dag på jobbet. Ha en fin dag! 




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback