TORSDAG- ÄRTSOPPA OCH PANNKAKOR?


Nej nej nej, no pancakes for me. Inga onyttigheter för min del at all! Har blivit stenhård när det gäller kosten och matlådorna är med varje dag. Ska inte mörka att jag gärna skulle gå iväg med alla till matsalen och äta där, smarriga pannkakor med grädde och sylt, MEN det är bara att äta regelbundet så håller jag blodsockret på en jämn nivå under hela dagen. Suget blir mindre och jag motiverar mig själv med bilder på en och annan drömkropp. 


Då har vi torsdag idag, för min del är det inte så att jag längtar tills imorgon som alla andra, jobbar nämligen hela helgen. Första lediga dag blir nästa vecka på lördag. Hoppas på bra väder då så jag kan sola lite på balkongen och äta en god frukost i solen. Men det viktigaste långpromenader längst vattnet. Bästa som finns! 




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback