mitt i natten och jag kan inte sova


hejsan människor. har sjukt ont i huvudet och jag kan inte alls sova... som tur loggade Jimmie in på msn känns som om han ska dygna så nån kommer hålla mig sällskap iaf. det var inte de jag tänkte skriva, jimmie tipsade att jag skulle sätta på 4:an eftersom vi två är ju efterblivna och har bara skogs tv inne på våra rum,ytterligare en sak gemensamt? hahah, iaf han tipsade att jag skulle kolla på en film. de sa en väldigt smart sak där precis innan den tog slut "spara det,den känslan, för den du älskar". det var en lång förklaring om sex, om känslor och sånt. och så avslutade en kille hela sin story med den meningen.  diggar den ;)

ska kolla på lite kläder nu på internet höres sen
/ Anja Dymkowska



Kommentarer
jimmie

Min platt-tv har pajjat faktiskt -.-

2009-11-24 03:48:05
anja

och jag sa till mamma att de är onödigt att köpa två tv boxar om jag bara bor typ 6 dagar i månaden hos henne. de är ju på helger och då sitter inte jag så mkt framför TV:n vettu ;)

2009-11-24 03:52:27
URL: http://justanja.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback