what I want!


sitter nu och lyssnar på min gamla iPod och på massa gamla godningar, tex som låten What I want av Fireball tror jag att artisten heter. iaf, har precis städat hemma och lagat middag. vart fläskfile med kluftpotatis och grönpeppar sås riktigt mumisigt. så gjorde jag en ost kaka till efterrätt som jag serverade med lite sylt, måste säga att de vart faktiskt mycket gott. nu sitter jag som sagt och chillar framför datan. snackade lite med Tommie och min chef och vi ska ta 3 pass nästa vecka. blir tisdag,onsdag och söndag så jag hoppas jag drar in typ 1400 minst nästa vecka! najs med pengar asså!
pengar är najs!
klänningen som jag skrev att jag vill ha från nelly. com och som jag även skrev så var den beställd men min morsa e efter och beställde fel så när jag gick in på nelly igår och skulle klicka hem den var den självklart slut. ja men gud vilken tur jag har i livet va?! men jag ska fan i mig få tag på en sådan, antar att de kommer få påfyllning till våren och sommaren! måste fan i mig ha den där jävla klänningen!

nu ska ja ta och hjälpa morsan till källaren för hon är ju helt efter och kan ju inte gå ner själv för hon är rädd och va där nere. fan ibland undrar jag om jag är lite äldre och mognare än hon! :S

aja
höres bloggen


/Anjii



Kommentarer
Vindar

Vad leker du porrig på bilden för!

hihi xD

2010-02-19 18:48:24
URL: http://blackanboys.blogg.se/
anja

jag leker inte, jag är sjukt porrig Vindi!

2010-02-19 20:21:31
URL: http://justanja.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback