Svar på kommentar


Anonym om Svar på kommentarer:
varför ska du göra silikon när du redan har stora bröst?

SVAR:
Känns som om många inte kan släppa den här disskutionen när det gäller mina bröst. Jo anledningen till att jag vill förstora min bröst är att i 8:an hade jag ett stort fylligt D om inte ens DD. Sedan började jag bata, jag vart sjukligt smal för min längd och jag fick A/B. Inte kul. Visserligen har jag fått tillbaka min bröst men det är inte så fasta och runda och fina som förut. Där av vill jag lägga i silikon så de blir runda och fia och fylliga. Och som jag skrivit tidigare så är jag på en diet nu plus att jag tränar och är ute och går för fullt, så jag är berädd på att mina bröst kommer minska lite också.

Hoppas du vart nöjd med svaret! :)


MINA BRÖST INNAN JAG GICK NER




MINA BRÖST NU






Ni kanske inte ser så stor skillnad men jag gör det och jag känner även den.

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback