Svar på kommentarer




Anonym
om Bilder från ojojoj:
vart hittar man bilderna som tagits på ojojoj? har letat som en tok..

Svar: Bilderna finns på deras grupp. Klicka HÄR så kommer du till den.

LoK om Svar på kommentarer:
Varför ska du göra bröstförstoring när du redan har DDD bröst? Och det går inte att sätta in fett från röven i brösten för risken är stor att fettet stöts bort. Hur tänkte du då?
Svar: Nu ska vi ite överdriva min tuttstorlek, jag har 80 D. Typ. Jag ska inte göra body jet som jag tänkt utan jag ska lägga i sillikon. 350 tror jag. Just nu håller jag ju på att banta så jag förväntar mig att mina bröst kommer bli C om inte mindre... Det kan ju hända där av tänker jag 350 ungefär. Men vi får se.

/Anja Dymkowska


Kommentarer
Anonym

varför ska du göra silikon när du redan har stora bröst?

2011-07-11 23:16:48

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback