Svar på kommentar till Frida


Hej Anja. Måste bara säga att du har en riktigt bra blogg. Gillar att du skriver så öppet och är verkligen rak på sak med allt du tycker och tänker. Har följt din blogg sen i somras. Är lite nyfiken angående din träning och så. Tar du några kosttillskott nu när du har satt upp detta mål på minst 10 kg?

Kram
Frida :)



SVAR:
Hej Frida. Förlåt att jag inte har tagit mig tiden och svarat på din kommentar för ens nu. Tack så jätte mycket för din snälla kommentar, du anar inte hur mycket jag uppskattar just sådana kommentarer, och för övrigt tack till er alla andra snälla läsare som kommenterar as snälla saker om mig, är så trött på alla haters som aldrig verkar bli nöjda med något i ens liv, men jag har slutat anpassa mig efter mina vänner och familj, tycker de inte om mig som jag är kan de dra åt skogen. Inte det jag skulle blogga om.

Ja, jag har börjat ta kostillskott, förr när jag var ganska oseriös träning kunde det gå dagar är jag käkade mycket kosttillskott innan och efter träning men vissa gånger inget alls. Vilket är bra på det sättet att kroppen inte vänjer sig vid tillskottet. Då jag är väldigt öppen om allt på min blogg så tänker jag skriva om allt jag tar.

Vill ni veta något om tabletterna jag tar eller klicka hem de så är det bra att klicka på tablettens namn.

När jag vaknar på morgonen drar jag i mig ett stort glas ljummet vatten och 3 piller, Beta Solar som jag fått av min låtsas morbror då Olimp är hans företag,
omega3 samt en bantningstablett som ger en mättande känsla samt hjälper dig att få energi. Många tar dessa tabletter och de tar flera om dagen jag tar 1 var annan eller 3:dje dag. De är väääldigt starka och man kan få väldigt farliga bieffekter.  Efter den tabletten får jag verkligen en kick och är jätte pigg, då försöker jag alltid städa undan lite hemma och sedan dra ut på en power walk på tom mage. När jag kommit hem trycker jag i mig en Therm Line tablett som gör att de du får i dig inte sätter sig på kroppen utan förbränns lättare. Dessa piller ar jag också fått av min låtsas morbror då han äger företaget som är tillverkaren av dessa piller. Är det så att jag drar iväg och gymmar istället så trycker jag i mig No-Xplode ca 45 minuter innan träning, det ger mer pump i musklerna och ger mig en grov energi kick det med. Efter träningen blandar jag ihop en protein shake samt mina aminosyror som hjälper musklerna att återhämta sig efter passet. Protein= Whey 80, aminosyror= Xtend . För er som är nya med träning rekommenderar jag verkligen en detox kur, jag har testat 3 olika, en som heter Tonidrane om jag minns rätt, rekommenderas ej, den var så äcklig att jag ärligt talat kräktes varje gång jag drack den, sedan har jag testat en från hälsokost, tröttnade på den väldigt snabbt och den senaste jag testat är Slimquick Powder, den finns i massa olika smaker och den rensar alla tarmar på allt skit som sitter där, hjälpte som fan, har även märkt att jag fått mycket bättre hy efter jag kört denna detox kur.

Vill ni läsa mer om kost, träning och hälsa kan ni klicka HÄR.
Frida, jag hoppas du vart nöjd med svaret.

/Anja Dymkowska
11 Februari, 02:46


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback