ångest


tog och vägde mig precis efter duschen och jag har sjukt mkt ångest 1 kg mindre på 1 dag :O nu ska jag gå ner och smälla i mig en toast med ost och skinka. fast jaginte bör äta rostat eller grillat eller nått sånt. men de skiter jag i, är sjukt hungrig och jag vill inte gå ner mer! skit samma om jag kanske kräks upp det i natt, men jag får iaf i mig lite vitaminer under den tid jag har maten i magen! ;)

kommer nog inte sova på ett bra tag, är fett pigg har sovit hela dagen typ, ska även väcka pappa och låtsas mami som somnade nere på sofforna medan de kollade på någon film. :)

lägger upp en bild på vår family :D



saknar mitt blonda hår sjuuukt mkt! :/



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback