business language


sitter nu pa flygplatsen i business languagen och chillar vid datan. sitter och tanker pa hur de har kommer sluta. att sitta pa en flygplats och aka till sin pojkvan paminner mig inte om sa goda minnen. har ont i hela javla magen av stress. allt ar typ planerat utan mig. aja tror de blir ny ar for mig i warszawa med brorsan.

hur kommer allt se ut nar ja kommer hem?? kommer du sta dar vid st eriksplan eller kommer man liksom ens ha kontakt med dig? kommer du skicka ivag ett sms att du ar kar i nan annan de e darfor du e sa kall och dryg? va fan..... mitt huvud kommer explodera snart! :@

ska kolla pa lite grejer i duty free butiken, hors sen i sthlm



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback