fika på kofi :)


ikväll ska jag och my määäään fika på kofi med hanni och marcus :) ska bli mysigt, är sjukt fest sugen men tyvärr blir de inget den här helgen :( img ska vi ha gäster och då ska jag vara hemma.. så idag ska jag passa på och umgås med mina vänner ;)
har rpecis ätit middag, vart pasta med fläskfile och soltorkade tomater, mkt gott  o mkt nyttigt :) vart en bil kladdis kaki också mindre nyttigt men sjuuukt  mkt godare hahha :D
 nu ska jag börja fixa mig lite, ska strax rör mig mot stan


kyss
/ Anjabanjaa



Kommentarer
Jimmie

Du måste börja laga mat åt mig jag vill också ha dina pastarätter :(

2009-12-04 22:59:15
URL: http://jimmat.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback