it´s really hot here! :D hahahhahaha


rubriken kommer ingen att fatta, ett intärnskämt. igår höll jag helt seriöst på att kissa på mig. asså jag garvade hela tiden. vart så jävla varm av det också! :D hahahhhahaha

kom hem igår runt 2 kanske jag kommer faktiskt inte ihåg, var typ hela dagen med brorsan,hans brud och min kusin. yngst som vanligt men men. sen kom brorsans 4 killkompisar också som drog med oss på bio och såg avatar. alla satt typ och grät och de ända ja sa under hela filmen var typ att jag vill hem och jag klagade på varje minsta lilla grej jag tyckte man gjorde annorlunda i sverige. aja de var riktigt knas igår iaf. idag ska jag bara vara hemma, ska nog kila iväg och sola lite, köpa strumpbyxor hem och hårfärg. sjukt mycket finare och billigare!! ;)


men vi hörs sen
love
/ HAPPY ANJII



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback