& så vart man magsjuk från ingenstans


tjena tjena, har sån jävla ångest så det int eär sant, igår var jag i skolan på riktigt min första dag liksom efter att ja varit sjuk och så vipps blir jag sjuk igen men nu är det kräksjukan på g. najs, not! kommer gå ner ännu mer i vikt och skit. bajjjss oxo.


iaf idag firar jag och Jimmie 9 månader och jag är hemskt ledsen att jag inte kan träffa min korv idag. vill ju inte smitta honom! iaf inte det jag tänkte skriva. ville bara säga att du betyder sjuukt mkt för mig älskling, vi har så jävla mkt minnen ihop som jag faktiskt gärna ligger och tänker på innan jag ska somna, men jag hoppas vi kommer få ännu mer underbara minnen tillsammans. du är allt för mig älskling, kraften som håller mig uppe på ben, mina hjärtslag, luften i mina lungor, min allra bästa vän, min Jimmusiu helt enkelt!
lägger upp lite bilder på oss <3























aja nu räcker det med bilder, iaf jag älskar dig Jimmie!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback