TÄVLINGS DAGS!


NU STARTAR VI MIN TÄVLING, DVS EN FRÅGESPORT OM MIG. VEM VET MEST??
DEN GÅR UT PÅ ATT NI SKA SKRIVA HUR NI TROR ATT JAG EGENTLIGEN ÄR. SKRIVER OFTA PÅ BLOGGEN ATT JAG LÄGGER UPP EN "SNYGG" BILD PÅ MIG SJÄLV OCH LÅTER SERIÖS, ÄR JAG DET. HUR TROR NI ATT JAG ÄR I SKOLAN. SKOLKAR JAG MKT? SÄTTER UPP NÅGRA FRÅGOR DEN SOM HAR MEST RÄTT VINNER ÖRHÄNGEN FRÅN GULDFYND VÄRDE CA 400 KR.

GLÖM INTE ATT SKRIVA ER MEJL, HÖR AV MIG TILL ER VIA MEJL DÅ OM NI VUNNIT ;)

SKRIV OM:
1. VAD TROR NI JAG HAR FÖR SJÄLVBILD?
2. HUR TROR NI ATT JAG ÄR I SKOLAN? (BETYG,SKOLK)
3. HUR MÅNGA HAR JAG VARIT KÄR I PÅ RIKTIGT?
4. HUR TROR NI ATT JAG ÄR SOM PERSON? (SNÄLL,DRYG,OTREVLIG,HAR FETT MKT LUFT)
5. NÅGOT SOM JAG VERKLIGEN ÄR JÄTTE RÄDD FÖR?
6. VILKA LÄNDER KOMMER JAG I FRÅN?


TÄVLIGEN AVSLUTAS PÅ SÖNDAG KVÄLL!
KÖR HÅRT ÄLSKLINGAR!



Kommentarer
sofia

hahahah anja

2009-12-11 19:47:21
Anonym

1. jag tror du tycker att du ser ganska bra ut med självklart finns det grejer du vill ändra på

2.tror du har i genom snitt vg/mvg, du verkar vara i skolan varje dag och plugga hela tiden.

3. kanske 2-3

4. du verkar öppen och social

5. spindlar?

6. Polen & Sverige?

2009-12-11 22:21:37
Vindar

Låt mig få ställa dig 6 frågor när vi träffas och om du svarar på dem kommer jag veta mer om dig än vad du själv vet.

2009-12-12 04:40:16
URL: http://blackanboys.blogg.se/
mandy

1 tror du har bättre självbild nu än du hade förut, känns så iaf :)

2 du & jag är bäst i skolan hallåå.. du har aldrig skolkat en dag i ditt liv & langar mvg++ i alla ämnen. nä men du pluggar mycket & är i skolan.. ibland

3 det här borde väl jag veta :O men typ 3 eller 4?

4 du är social, rolig, lätt att prata me

5 det här borde jag nog också veta hehe.. men du är rädd för skräckfilmer iaf och insane haha.. annars vet jag inte

6 polen & sverige miaow

2009-12-13 00:38:39
Linda

1. Du har inte alltid haft den bästa självbilden av alla, men du har byggt upp den, och idag ser du dig själv på en mycket bra vis!

2. Förut brydde du dig inte särskilt mycket, men sen insåg du vilken potential du har och la ner mer energi på plugget!

3. 2

4. Omtänksam, glad, pratig (på ett positivt sätt!)

5. Bin & skräck.

6. Sverige och Polen!

2009-12-13 01:14:18
URL: http://lindaler.blogg.se/
Vindar

1. Du har bra självförtroende, men det finns saker som du vill ändra på. Du visar dock inte det för andra och visar gärna att du är nöjd med dig själv.

2.Medelmåttigt, Inte för bra inte för dåligt.. Skoltrött, Det ända som får dig att försätta gå är ???

3.Det vet bara du? men vad är kärlek egentligen? Folk byter kärlek lika ofta som dem byter underkläder.

4.Du pratar mycket, Du vet vad du säger.. Du säger inget dumt, du vill inte vara den som sagt något fel så om du inte kan så säger du inget. Du är omtänksam, men tänker på dig själv ändå. Du vet att du är snygg och visar det gärna för andra utan att vara för bitchig. Vill inte ha ovänner.

5.att bli tjock.

6. polen och svergie tror jag det var?..

2009-12-13 22:51:05
URL: http://blackanboys.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback