har börjat tröttna


har verkligen börjat tröttna på att jävla tjatter om mig och jimmie, om hur jag är om hur han är. fan asså ska man behöva vänja sig vid att folk snackar så jäävla mycket skit. för det tycke rinte jag är okey. tycker inte det är rättvist liksom. va fan är ni för slags människor. euuw. och om ni nu ska kommentera så upp för den du är och våga visa din åsikt och ditt namn! St eriksgymnasium? huh och du tror att de inte är lätt att spåra IP adresser. hahhaha szmata! de är precis vad du är.

iaf, sitter och väntar på mamma hemma är sjukt hungri, hoppas hon är hemma strax för jag håller på att svälta ihjäl... :O
iaf nu ska jag städa inne på mitt rum lite. hörs sen korvisar



hahah fett gammal bild. tagen hos Valérie på hennes tjejmiddag förra året



Kommentarer
Daniel Axelsson

Men ifall du kan spåra IP-Adressen så lätt, varför kan du inte spåra de inlägget som någon skrev i mitt namn? Skulle vara trevligt att få veta hur de ligger till med de där...

2009-11-25 22:48:03

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback