vänner...


har inga ord kvar, blir mer och mer besviken varje dag. sen skyller vissa ifrån sig på skolan, vissa på problem hemma och vissa kommer och klankar ner på min kille. fine visst han kanske inte är dröm killen number one enligt er men jag är lycklig. och pallar ja ta den skit jag tar är det mitt beslut. och ja jag pallar. så ni mina kära vänner som bryr er så mkt om mig, snälla tjata inte och acceptera mina beslut. vene det kanske är jobbigt för er och se mina låtsas garv ibland, det är kanske jobbigt och höra att allt i mitt förhållande är underbart precis som jag vill ha det och jag ljuger för er när jag säger det. fine sorry about that men jag skäms. jag skäms ibland för att de e som de är. och de e inte så himla kul att ni, de närmaste i princip, hatar honom. de får mej och stå där mellan er. han emot er typ, ni emot honom. han emot er för han vet att ni har rätt. ni emot honom för ni vet att jag kanske inte mår allti så himla bra. men jag tycker att de blir bäst om alla slutar lägga sig i. fine, jag kan läsa boken igen, du vet vem du är som bad mig om det. men jag tar mitt liv som det kommer.

ingen på jorden är perfekt, alla har vi våra brister!
även jag...



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback