coffehouse


hejsan människor, vaknade för 30 min sen, nu har jag käkat frulle dvs lite pizza som vart över sen igår... hehe låter inte så smarrigt men det var de verkligen :) har hunnit fixa mig och klätt på mig. nu ska jag bara borsta håret och sätta i mina linser. ska nämligen kila iväg och fika med jimmie på coffehouse. hahah kom på en liten rolig sak, fanns en period jag kallade honom för mr x. och vissa frågade vrf så nu kan jag svara på detta, jag gjorde det eftersom det vart osäkert liksom om vi skulle bli tsm igen och så och jag pallade itne skapa "drama" typl.


men vi hörs sen, ska hem runt 4 och tvätt :( men de måste göras innan kvällen!
/Anja



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback