fredag= utgång? njaa inte idag


hejsan korvar, är ute på landet nu dvs hemma hos pappa i haninge. blir alltid dubbelt så uttråkad här av någon anledning, hemma i stan kan ja alltid dra och fika om jag vill. jag kan allti gå till vasa parken och ta en prommis, här är allt dött typ. iaf, idag har jag skrivit nationella i svenska. gick riktigt bra faktiskt, skrev om skilsmässor och äkteskap. rubriken var i nöd och lust, skrev min debattartikel på 1,45 ganska fort men de bör ju inte vara längre än 1 och en halv sida precis som min var. efter de drog jag med amanda och hanny till åhléns och köpte hår färg, vart guldbrun och mörkbrun. måste färga mitt hår redan 2 cm utväxt sen polen. dvs 2 veckor, det är ju riktigt sjukt! så nu har jag gått runt lite i handen centrum med min låtsas mamma och sen har jag chillat hemma. ska försöka få tag på anton han ringe mig nämligen när jag gymmade i morse!





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback