god kväll


eller ah bör man skriva natt på rubriken?
aja kom precis hem från rado (gamalt rehab min bror var på) har massa vänner där och så. det kom även in en ny kille idag, fick enormt mkt flashbacks från den perioden när min bror inte var direkt "nykter" eller "ren". han såg helt slutkörd ut. iaf, vad har man gjort idag då, först var jag på titicaca, kommer självklart massa bilder, sen gled jag runt på stan med brorsan i hans as snygga bil och köpte lite små grejer som fattades i cafét. typ sopsäckar,toapapper ah ni fattar. massa små skit helt enkelt. har självklart fottat enormt mkt hela dagen och även filmat, så jag sitter och laddar upp allt på youtube just nu så jag lägger upp de så fort de e klart. efter titicaca och massa shopping drog vi till donken med brorsan och sen till rado och hade lite små firande av påsk, eftersom jag är katolik är det en stor högtid för mig just nu.

så nu är jag ny duschad ska bara ta ut mina linser också. idag mår jag tusen gånger bättre än igår kväll!
har skrattat sönder hela dagen idag verkligen! älskar mina vänner här i polen men tro inte att jag saknar er där hemma!

bilder från dagen

haha snygg va? :S


jag och brorsan i bilen( ni i sverige kan vara avis hur fint väder de är här, + 16 idag!)


min kusin Gosia


haha leker?


Gosia, min kusin :)

och sist men inte minst en bild från rado

Rafal, jag och Gosia

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback