god morgon


har precis vaknat med min älskling vid min sida. sista natten tsm drar ju till Polen idag och kommer hem om 7 dagar, dvs en vecka. hehe :P men min dator och kamera ska med så jag uppdaterar så mkt som möjligt. at the moment sitter jag i mjukis ganska schleten framför datan då rå och bloggar. efter de är de frulle som gäller och så måste jag packa klart allt.

igår var jag och älsklingen på bio, vi såg the bountyhunter, jag tyckte den var fett bra fast vi kom 20 min för sent, jimmie tyckte den var lite för tjejig men men, who cares? heheh
anledningen till att vi kom för sent var för att vi skulle möta upp segisen Steffi som skulle sälja sin mobil till Jimmie så de tog ett himla bra tag för bruden att röra sig hem! hahah

ps. tack steffi för ett jätte gulligt inlägg. som vi sa här om dagen, dags att bli gamla polski-ruski maffian! :D

dags att packa
see you



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback