godnatt bloggen


så där ja, nu är jag en färdig badad anji. sitter och snackar i tele lite kan inte sova, och jag känner att jag behöver prata ut för jag har inte fått göra det på länge och allt jag tycker och tänker kväver jag inom mig. jimmie sover så jag vill inte råka väcka honom som alltid så jag avstår att messa grabben. vill inte vara dum, är det redan tillräckligt. men självklart smsade jag honom iaf och så vaknade han. fick jag skit? ja.... aja, är sjukt deppig. ska nog ta en macka med nutella så mår jag kanske bättre. är typ trött på mina vardagsrutiner häri livet, vill ha nytt, vill ha mer lycka och upplevelser. att skaffa lägenhet nu skulle vara helt perfekt för mig. jag skulle ha något att sysselsätta mig med. välja tapeter, färg, åka till IKEA och köpa in massa saker med pappa och jimmie, möblera, packa upp allt och sen ha ett resultat, liksom I´ve made it! där av har jag börjat träna men jag blir inte lika glad av de..... men men, nu ska jag försöka sova. är död och mår piss!


god natt pluttisar



Kommentarer
Jenna

Du är stark gumman<3 Du kan klara av allt det du vill:) Ses iskolan sen<3

2010-04-22 10:38:04

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback