morsning


vart inget kväll inlägg för mig, var sjukt trött när jag kom hem men ändå kunde jag inte somna för än klockan 3 typ. inte kul... vädret idag suger! tur att jag inte jobbar!!!! igår var jag med älsklingen och mös så mkt jag kunde, innan de drog jag och tommieyyyyyy till gymmet, han skulle träna och jag skulle köpa gym kort. så nu är den delen fixad, nu ska jag bara få tag i lite piller från olimp och få tränings schema av tommie. sen är de bara att jobba efter kroppen som önskas(beach 2010! )

i morse var jag själklart sjukt duktig och spillde en liter apelsin juice på min iPod spelare, men den funkar så de e chill. men de tog ju mig ett tag att städa så jag tror inte jag kommer hinna i tid till skolan. just nu sitter jag och käkar en macka med ost och bloggar då rå ;) efter de sminkning och rush till bussen!

lite snabb bilder från igår! :)










min fina älskling!



Kommentarer
Saris

du är så fin hjärtat <3

2010-04-21 18:05:10
URL: http://mnsplace.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback