onsdag


tjenixen people,
idag var det inga lektioner för min del, kommer idag till skolan och får höra att vi har inställd lektion, drog då och käkade med Jenna och Sara på gunnars. muuums med kebab! :D efter de drog vi till skolan och fick reda på att vi hade film lektion på Mt:n och ingen svenska. så jag drog till gymmet för att sola och där träffade jag på bubinjo ;) precis när jag skulle dra kom även marcus som skulle träna där. lite kul att alla har bytt till powerclub nu. hela gänget är på g förutom jimmie :( (men jag ska övertyga pojken att börja där med oss) efter de drog jag hem eftersom tommie ville låna mjukis av mig för han skulle egentligen bara sola typ men när han träffade marcus blev han sugen på att träna också. så därför drog vi hem till mig och jag fick leta sönder mjukis i alla mina garderober men hittade inte ett enda par.. så grabbarna grus drog och jimmie kom hit., vi la oss i mitt bad och hade det mysigt. nu har jag börjat laga mat åt oss, så strax blir de middag sen gym!


see you bitches, vi hörs ikväll



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback