sushiiiiii :D


idag vart det sushi för mig efter kyrkan! vart tyvärr ingen fika eller träff med brudarna var tvungen att dra med pappa och familjen till täby där papi jobbar. sen vart det mumsig matish :D hahah åkte även hem till mamma och lämnade av mina grejer, tog med mig massa vår kläder till mamsen. sen ska de hem till mej och älsklingen! :D gud vad jag längtar! gaaaaaaaaah. egen lägenhet med min andra halva! med min man :D hihihihihi

inte så länge sen kom jag hem från en liten prommis med anton och lill micke, mina två grannishar här hos pappa. nu ska jag tvätta bort sminket och så.. hörs sen

love



Kommentarer
sara

när och var flyttar ni?

2010-04-26 11:31:08

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback