tisdag


hejsan korvisar, jag har precis klätt på mig, bäddat sängen och städat lite, sminkning kvar sen är de rush till skolan. ska luncha med mina älsklingar :D äntligen ska jag få träffa sara! de var ju tusen år sedan, men de blir iaf ja tommie & hans gym polare jonas, amanda & sarisen. är på sjukt bra humör idag av någon anledning möjligtvis för jimmie ringde mig för första gången och väckte mig. fick vakna till av älsklingens röst, de gillar vi! :D

men nu måste jag sminka mig sen dra och käka lunch. försöker övertala de där korvarna att vi ska sätta oss ute och äta, det är ju super fint väder, man måste passa på. de kan ju lika gärna börja snöa img, det vet man ju aldrig, vi bopr ju trors allt i sverige!! :(


men men ha en super bra dag, kameran är med korvar!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback