valborg! :D


hejsan korvar,
har inte haft ork eller tid att blogga. igår jobbade jag och så hade vi nationella i engelska också. dagen innan var vi och grillade, ska även lägga upp bilder så fort jag fått de av mandy, men som ni vet satt vi där och krökade. kan ju säga att de var ruskigt svårt att komma upp kl 7 för att skriva nationella. but I´ve made it ;) hahah

nu har jag och jimmie ätit middag hemma hos mig, snart ska vi på en brasa sen är det fekke i rålis och sen efter fest hos min "bror"....
see you bitches!



Kommentarer
Marcus

Hör för mig att jimmie skulle jobbat då, det var vad han sa till mig iaf?

2010-05-02 19:35:14

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback